Livrare și retur

Livrare

Plata se face la livrarea comenzii prin ramburs la curier.
Suma totala de plata, atat a produselor, cat si a transportului va fi comunicata prin telefon sau e-mailul de confirmare a comenzii.

IMPORTANT! Daca se intampla sa primiti un colet deteriorat sau daca curierul va cere sa achitati o alta suma decat cea comunicata de noi si inscrisa pe AWB-ul de pe colet va rugam sa ne sesizati imediat, pana sa plece curierul de la dvs. Reclamatiile facute ulterior nu se iau in considerare nici de noi, nici de firma de curierat!

Livrare produselor se face la adresa de livrare (din usa in usa). Orice produs comandat va fi sigilat de catre specilistii nostri si va fi ambalat corespunzator pt a ajunge la destinatie in de plina siguranta. Pe colet va fi sub AWB factura produsului comandat.

Coletul ajunge la destinatie in 24 ore oriunde in Romania. Timpul de livrare se refera la perioada de transport, perioada de procesare a comenzilor este de obicei de o singura zi. Pentru localitatile care nu se afla in reteaua de distributie Urgent Cargus se calculeaza un cost suplimetar pe km, in functie de distanta pana la cel mai apropiat oras din lista.

Comenzile se iau pana la ora 16 pentru a putea fi prelucrate in aceasi zi.

Termenele de livrare anuntate de catre noi pot sa nu corespunda in fiecare caz. Acestea se pot modifica fara instiintare prealabila, lucru care nu ni se datoreaza noua, ci firmelor de curierat rapid sau posta care pot avea intarzieri peste termenele anuntate din diferite motive. Ne cerem scuze anticipat pentru aceste cazuri clientilor nostri.

Mentionam ca responsabilitatea livrarii revine in totalitate firmei de curierat. Firma de curierat rapid cu care colaboram este Urgent Cargus. Pentru orice lamuriri sau precizari legate de livrarea produselor dupa ce acestea au fost predate catre firma de curierat, va rugam sa contactati firma de curierat.

Datele de contact ale Urgent Cargus:
Telefon: 0219282
Website: https://www.urgentcargus.ro/


Retur

Pentru a returna unul sau mai multe produse dintr-o comanda, trebuie sa urmati urmatorii pasi:
  • va rugam sa ne contactati la unul din numerele afisate pe site la sectiunea contact sau puteti sa ne lasati un mesaj in cadrul aceleiasi sectiuni folosind modelul de mesaj de acolo
  • la primire coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai jos mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat
  • valoarea pieselor va fi transferata in contul dumneavoastra bancar

Aceasta modalitate este complet gratuita, adica va vom returna in totalitate valoarea produselor returnate. De asemenea, aceasta este cea mai simpla si rapida modalitate de recuperare a contravalorii produselor returnate. Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul. (ATENTIE - contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura). Putem realiza transferul si in contul dvs de card (nu confundati numarul cardului cu contul IBAN aferent acestuia).

Restituirea contravalorii produselor returnate se poate face si in numerar, la predarea produselor la sediul SC Bacus SRL.

Daca ati optat pentru efectuarea platii prin intermediul ordinului de plata, este necesar sa ne trimiteti produsele printr-o firma de curierat rapid sau Posta Romana, respectand urmatoarele indicatii:
  • ambalati produsele pe care doriti sa ni le trimiteti (puteti sa folositi ambalajul trimis de noi) si mentionati pe exteriorul coletului numarul facturii din care provin
  • coletele se trimit catre SC Bacus SRL, Calea Timisorii nr. 200, Arad

Din motive administrative trebuie sa trimiteti produsele returnate fara a opta pentru serviciul de ramburs.

Restituirea banilor prin transfer bancar se va face in termen de maxim 2 zile lucratoare de la data primirii coletului si verificarii ca acesta indeplineste conditiile de retur mentionate in prezenta sectiune. In cazul in care coletul returnat nu indeplineste vreuna din conditiile de retur mentionate in aceasta sectiune, veti fi instiintat prin apel telefonic sau adresa e-mail.

In cazul in care ati ales returnarea produselor la sediul nostru, este necesar sa prezentati operatorului nostru factura (copie sau original) din care provin produsele restituite si actul de identitate al persoanei pe numele careia a fost eliberata factura de marfa (copie sau original). Dupa verificarea integritatii produselor, operatorul va va restitui contravaloarea lor.

Produsele returnate nu compenseaza o comanda plasata ulterior. Contravaloarea produselor returnate se va achita prin modalitatea aleasa de dumneavoastra iar noua comanda va fi achitata integral la livrare.

Nu vor fi acceptate coletele care:
  • au fost trimise fara notificarea prealabila
  • au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport