Comenzi telefonice in tara: +40 758 071 354 / +40 740 256 070 / +40 741 250 777
Local: +40 744 556 736 / +40 740 256 186

Retur

Pentru a returna unul sau mai multe produse dintr-o comanda, trebuie sa urmati urmatorii pasi:
  • va rugam sa ne contactati la unul din numerele afisate pe site la sectiunea contact sau puteti sa ne lasati un mesaj in cadrul aceleiasi sectiuni folosind modelul de mesaj de acolo
  • la primire coletul va fi verificat pentru a se constata daca indeplineste conditiile mai jos mentionate, in caz contrar acesta va fi refuzat
  • valoarea pieselor va fi transferata in contul dumneavoastra bancar

Aceasta modalitate este complet gratuita, adica va vom returna in totalitate valoarea produselor returnate. De asemenea, aceasta este cea mai simpla si rapida modalitate de recuperare a contravalorii produselor returnate. Pentru efectuarea transferului bancar trebuie sa specificati numarul contului IBAN, numele titularului si CNP-ul. (ATENTIE - contul IBAN trebuie sa apartina persoanei pe numele careia s-a eliberat factura). Putem realiza transferul si in contul dvs de card (nu confundati numarul cardului cu contul IBAN aferent acestuia).

Restituirea contravalorii produselor returnate se poate face si in numerar, la predarea produselor la sediul SC Bacus SRL.

Daca ati optat pentru efectuarea platii prin intermediul ordinului de plata, este necesar sa ne trimiteti produsele printr-o firma de curierat rapid sau Posta Romana, respectand urmatoarele indicatii:
  • ambalati produsele pe care doriti sa ni le trimiteti (puteti sa folositi ambalajul trimis de noi) si mentionati pe exteriorul coletului numarul facturii din care provin
  • coletele se trimit catre SC Bacus SRL, Calea Timisorii nr. 200, Arad

Din motive administrative trebuie sa trimiteti produsele returnate fara a opta pentru serviciul de ramburs.

Restituirea banilor prin transfer bancar se va face in termen de maxim 2 zile lucratoare de la data primirii coletului si verificarii ca acesta indeplineste conditiile de retur mentionate in prezenta sectiune. In cazul in care coletul returnat nu indeplineste vreuna din conditiile de retur mentionate in aceasta sectiune, veti fi instiintat prin apel telefonic sau adresa e-mail.

In cazul in care ati ales returnarea produselor la sediul nostru, este necesar sa prezentati operatorului nostru factura (copie sau original) din care provin produsele restituite si actul de identitate al persoanei pe numele careia a fost eliberata factura de marfa (copie sau original). Dupa verificarea integritatii produselor, operatorul va va restitui contravaloarea lor.

Produsele returnate nu compenseaza o comanda plasata ulterior. Contravaloarea produselor returnate se va achita prin modalitatea aleasa de dumneavoastra iar noua comanda va fi achitata integral la livrare.

Nu vor fi acceptate coletele care:
  • au fost trimise fara notificarea prealabila
  • au mentionata suma de ramburs pe eticheta de transport
Compania noastra si-a inceput activitatea in anul 1992, devenind pe parcurs una dintre firmele de top din domeniul dezmembrarilor.

Contact

  • Adresa: Cal. Timisorii, 200, Arad, Arad, 310227
  • Telefon: +4 0257 278 939
  • E-mail: contact@bacus.ro
© Copyright 2017, Dezmembrari auto Bacus